دانلود نرم افزار یاهو مسنجر Download Yahoo! Messenger v11.0.0.1751 Beta

دانلود نرم افزار Yahoo! Messenger v11.0.0.1751 Beta

 

امروزه بیشترین وقت افراد در اینترنت صرف چت و گفتگو با دوستان خود در چت روم ها و … می شود. سایتهایی مانند یاهو و گوگل نرم افزاری را با عنوان مسنجر در اختیار کاربران خود قرار میدهند تا بتوانند با دوستان خود سریعتر و راحتتر گفتگو کنند. امروز جدید ترین ورژن معروف ترین نرم افزار مسنجر جهان را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار Yahoo! Messenger یکی از پر طرفدارترین نرم افزارهای مسنجر در دنیا به شمار میرود که به کاربران عضو سایت یاهو این امکان را می دهد که به راحتی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. شما با وارد کردن یوزرنیم و پسورد خود در این برنامه میتوانید آنلاین شوید و از امکاناتی از قبیل حضور در کنفرانس ها ، چت تصویری ، ارسال فایل ، چک کردن ایمیل ، حضور در روم های جهانی ، فرستان پیغام گروهی ، چت با دیگر ایمیل ها ، ویرایش فونت ، قرار دادن Status با لینک ، ارسال شکلک های متنوع ، جستجوی ایمیل ، تبادل Add list ، تعیین آواتار و … بهرمند شوید.

برای مشاهده به ادامه مطلب مراجعه نمایید.



موضوعات مرتبط: نرم افزار چت و مسنجر

ادامه مطلب
[ چهار شنبه 28 اسفند 1392 ] [ 15:14 ] [ علی امیدی ]
[ ]

چت با تمام آيدي ها با نرم افزار

چت با تمام آیدی ها با نرم افزار Pidgin 2.6.6 Portable

 

استفاده از نرم افزار های instant messaging ( پیام رسان فوری)‌ به شکل چشمگیری محبوبیت دارند . یکی از بهترین و قدیمی ترین روش ها برای چت کردن و صحبت با دوستان و یا همکاران ، استفاده از چنین برنامه هایی است . از جمله نرم افزار معروف در این زمینه یاهو مسنجر است . یاهو مسنجر نزم افزاری عالی برای چت با آیدی های یاهو است و امکانات فراوانی را در اختیار کاربر قرار می دهد اما اگر بخواهید با کسانی که آیدی های دیگری غیر از یاهو دارند ( مانند جیمیل , AOL Instant Messenger, ICQ, MSN Messenger ) چت کنید ، یاهو مسنجر چنین قابلیتی ندارد . برای این کار به نرم افزاری جایگزین نیاز پیدا می کنیم . نرم افزار های فراوانی در این زمینه وجود دارند . یکی از بهترین نرم افزار های پیام رسان دنیا ، Pidgin می باشد . با  Pidgin هم می توانید با تمام افراد که آیدی های مختلف دارند ، به راحتی چت کنید و هم این که آیدی های مختلف خودتان در یاهو ، AOL ، جی میل و … را همزمان آنلاین داشته باشید . حتی می توانید چندین آیدی از یک پروتوکول را همزمان آنلاین داشته باشید که برای کسانی که مثلا چند آیدی یاهو فعال دارند و کاربرد های هرکدام جدا هستند ، بسیار لازم است . استفاده از Pidgin آسان است و به راحتی با محیط آن آشنا خواهید شد . با این نرم افزار تمام لیست کسانی که در تمام آیدی هاتان دارید را در یکجا خواهید داشت و می توانید با هر کدام نیاز بود ، به آسانی چت کنید . pidgin نرم افزاری رایگان است و نیازی به هیچ کرک / سریال برای نصب و استفاده از آن نیست .نرم افزار های دیگر در این زمینه یک مشکل بزرگ دارند و آن این است که باید کاربر یک اکانت مخصوص همان نرم افزار بسازد و بعد از نرم افزار استفاده کند اما در Pidgin این مشکل نیست و برای استفاده از نرم افزار نباید اکانت مخصوص بسازید ، فقط به راحتی کافیست آیدی های مختلف تان را به Pidgin معرفی کنید . نکته دیگر در مورد Pidgin متن باز بودن آن است . حتما شما هم موافقید که به طور کلی استفاده از نرم افزار Open Source (متن باز) لذت خاصی دارد . Pidgin نرم افزار متن باز عالی برای چت کردن است که اگر قبلا با آن کار نکرده اید ، پیشنهاد می کنم حتما آن را تجربه کنید . نسخه ای که در اینجا برای دانلود قرار دادم ، جدید ترین نسخه نرم افزار و بصورت پورتیبل/ همراه است .

برای مشاهده به ادامه مطلب مراجعه نمایید

 



موضوعات مرتبط: نرم افزار چت و مسنجر

ادامه مطلب
[ چهار شنبه 28 اسفند 1392 ] [ 15:12 ] [ علی امیدی ]
[ ]

دانلود آخرین نسخه نرم افزار چت گوگل تالک

دانلود Google Talk – نرم افزار چت گوگل تاک

 

با نرم افزار Google Talk میتوانید مثل نرم افزار یاهوو با دوستان خود که در gmail دارید چت و گفتگو و حتی  تماس تصویری داشته باشید.کیفیت صدا در چت صوتی این نرم افزار بسیار بهتر است کیفیت صدا در نرم افزار یاهو مسنجر است.Google Talk مقدار بسیار کمی از حافظه رم سیستم شما را نسبت به نرم افزار یاهو مسنجر مورد استفاده قرار می دهد. همچنین می توانید از طریق این برنامه برای دوستان خود عکس یا فایل ارسال کنید.

 برای مشاهده به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

 



موضوعات مرتبط: نرم افزار چت و مسنجر

ادامه مطلب
[ چهار شنبه 28 اسفند 1392 ] [ 14:55 ] [ علی امیدی ]
[ ]

دانلود نرم افزار وارد شدن با چند اکانت همزمان

دانلود نرم افزار وارد شدن با چند اکانت همزمان Digsby

 

Digsby یک نرم افزار بسیار عالی برای لوگین کردن با چندین اکانت مختلف است.Digsby به شما اجازه میدهد با IM، ایمیل و شبکه های اجتماعی در یک جا به صورت همزمان استفاده کنید.
Digsby ALL-IN یک ابزار است که به شما کمک میکند تا در تماس به صورت آنلاین با دوستان خود مدت بیشتری باقی بمانید. این نرم افزار نیز قابل تنظیم، پشتیبانی از پوسته و تم ها و راه های مختلف برای مرتب کردن فهرست افراد است.این نرم افزار را میتوانید از سایت دانلود فارسی دریافت نمایید.

برای مشاهده به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

 

 



موضوعات مرتبط: نرم افزار چت و مسنجر

ادامه مطلب
[ چهار شنبه 28 اسفند 1392 ] [ 14:52 ] [ علی امیدی ]
[ ]

دانلود نرم افزار چت تصویری

دانلود نرم افزار Camfrog Video Chat

 

Camfrog Video Chat یکی از بزرگترین و جدیدترین مسنجرها و ویدئو کنفرانس ها است که در آن دیگر نه از تبلیغ خبری هست و نه از لینکهای مخرب و آلوده که شما به آسانی میتوانید در محیطی امن و آرام به چت با دوستان خود مشغول باشید این نرم افزار به شما یک آیدی و پسوورد میدهد که شما میتوانید توسط آن با دوستان خود چت های صوتی و تصویری بپردازید.این نرم افزار را میتوانید از سایت دانلود فارسی دریافت نمایید.در این نرم افزار خبری از لینک ها مخرب و ویروس های کشنده کامپیوتر نیست.

برای مشاهده به ادامه مطلب مراجعه نمایید



موضوعات مرتبط: نرم افزار چت و مسنجر

ادامه مطلب
[ چهار شنبه 28 اسفند 1392 ] [ 14:49 ] [ علی امیدی ]
[ ]

دانلود نرم افزار چت با چندین اکانت مختلف

دانلود نرم افزار Trillian – نرم افزار چت با چندین اکانت مختلف

 

نرم افزار Trillian بهترین برنامه لوگین کردن و وارد شدن با چندین اکانت ازسایتهای مختلف مثل گوگل , یاهو , ام اس ان و… است.این نرم افزار با انواع شبکه ها سازگار است و با امکانات هوشمندانه ای که در اختیار کاربران خود قرار داده است بسیاری از امور را ساده کرده است.Trillian یکی از معروفترین نرم افزار ها در زمینه ی چت می باشد.این نرم افزار را میتوانید از سایت دانلود فارسی دریافت نمایید.

برای مشاهده به ادامه مطلب مراجعه نمایید



موضوعات مرتبط: نرم افزار چت و مسنجر

ادامه مطلب
[ چهار شنبه 28 اسفند 1392 ] [ 14:46 ] [ علی امیدی ]
[ ]

دانلود نرم افزار مسنجر و چت

دانلود نرم افزار مسنجر و چت ICQ

 

ICQ یکی از نرم افزارهای مسنجر محبوب و کاربردی است.ICQ یکی از مشهورترین و ساده ترین نرم افزارهای چت کردن است که بیش از ۵۰ میلیون کاربر عضو دارد و از این نرم افزار استفاده میکنند.یا استفاده از نرم افزار ICQ میتوایند به طور همزمان به جیمیل , یاهو , سایتهای اجتماعی و حتی چت کردن با دوستان خود در این سایتها بپردازید.در این نسخه از ICQ یک طراحی جدید و جذاب را مشاهده خواهید کرد.این نرم افزار را میتوانید از سایت دانلود فارسی دریافت نمایید.

برای مشاهده به ادامه مطلب مراجعه نمایید

 

 



موضوعات مرتبط: نرم افزار چت و مسنجر

ادامه مطلب
[ چهار شنبه 28 اسفند 1392 ] [ 14:44 ] [ علی امیدی ]
[ ]

دانلود نرم افزار قدرتمند مسنجر برای تمامی اکانت ها

دانلود نرم افزار pidgin چت با چند اکانت های مختلف

 

دانلود نرم افزار Pidgin 2.10.8 برای کاربرانی مناسب می باشد که میخواهند با چند آیدی مختلف از سایت های متفاوت به طور همزمان متصل باشند.این نرم افزار از آیدی های مختلفی همچون AIM, Bonjour, Gadu-Gadu, Google Talk, FaceBook, Groupwise, ICQ IRC,MSN, QQ, SILC, SIMPLE, Sametime, XMPP, Yahoo!, Zephyr را پشتیبانی میکند

در این نرم افزار میتوانید به اتاق های چت وارد شوید و همچنین از امکانات یک محیط چت بهره مند شوید میتوانید انتقال فایل و نحوه وضعیت خود را در وضعیت چت به صورت آنلاین تعیین کنید.نرم افزار Pidgin 2.10.7 بر روی تمامی ویندوزها قابل نصب می باشد.

برای مشاهده به ادامه مطلب مراجعه نمایید



موضوعات مرتبط: نرم افزار چت و مسنجر

ادامه مطلب
[ چهار شنبه 28 اسفند 1392 ] [ 14:41 ] [ علی امیدی ]
[ ]

دانلود نرم افزار یاهو مسنجر

دانلود نرم افزار Yahoo Messenger

 

Yahoo! Messenger بی شک یکی از بهترین نرم افزارهایی است که به وجود آمده. با این نرم افزار میتوانید با دوستان خود در سرار جهان چت کنید یا مکالمه تصویری داشته باشید. هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئنا یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد.ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها ، آواتار های زیبا ، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و … از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود.این نرم افزار را میتوانید از سایت دانلود فارسی دریافت نمایید.

برای مشاهده به ادامه مطلب مراجعه نمایید

 



موضوعات مرتبط: نرم افزار چت و مسنجر

ادامه مطلب
[ چهار شنبه 28 اسفند 1392 ] [ 14:38 ] [ علی امیدی ]
[ ]

دانلود نسخه نهایی نرم افزار گرنا برای کامپیوتر

دانلود نرم افزار GarenaPlus گرنا بازی تحت شبکه برای ویندوز

 

برنامه GARENA  به شما اجازه میدهد تا به یک شبکه جهانی بازی با بازیکنان حرفه ای متصل بشوید . garena در حال حاضر تعداد محدودی از بازیها را حمایت و پشتیبانی میکند از قبیل :  Age of Empires , Battlefield 2 , Call Of Duty 2 Counter Strike , DOTA , Team Fortress 2 and Warcraft 3 ,   Red Alert 3, Starcraft  و …  در garena میباشند هنگامی که شما دانلود میکنید باید یک حساب برای خود درست کنید و این اسم کاربری برای شما مهم میباشد زیرا شما در بازی وقتی level up میشوید اسم کاربری شما هم level up میشود و در سایت شما برای خود یک ratting ایجاد میکند و در دنیا مطرح میشوید . حتی برای بازیهای بزرگ مثل وارکرفت سرورهای بزرگ و کانالهای ویدئویی جدا طراحی شده و مسابقات  قهرمانی در سطح بالا برار میشود . در این برنامه شما مثل yahoo , غیره  شما میتوانید دوستان  خود و یا بازیکنان دیگر را add کنید و با آنها در ارتباط باشید .  این نرم افزار قابلیت پشتیبانی از فرمتهای تگزاس هولدم (روباز)  و مدار تیره ، black shot را دارا می باشد .

برای مشاهده به ادامه مطلب مراجعه نمایید



موضوعات مرتبط: نرم افزار چت و مسنجر

ادامه مطلب
[ چهار شنبه 28 اسفند 1392 ] [ 14:33 ] [ علی امیدی ]
[ ]

دانلود نرم افزار مسنجر ویندوز

دانلود نرم افزار مسنجر ویندوز Windows Live Messenger 2012

 

Windows Live Messenger 2012 نسخه فابریک ویندوز است . این نرم افزار و مسنجر  مثل یاهوو شامل همه ی قابلیتها از جمله لیست تماسها و چت کردن و… است.این نرم افزار از ایمیل بسیار سریع تر بوده و گزینه ای بسیار مناسب برای گفتگو و جایگزین مناسبی برای زمانی است که نمی توانید کسی را به صورت شخصی ببینید و میخواهید از طریق مجازی با آن در ارتباط باشید.

 برای مشاهده به ادامه مطلب مراجعه نمایید

 



موضوعات مرتبط: نرم افزار چت و مسنجر

ادامه مطلب
[ چهار شنبه 28 اسفند 1392 ] [ 14:30 ] [ علی امیدی ]
[ ]

دانلود نرم افزار ایجاد تصاویر زیبا در وبکم

ایجاد تصاویر زیبا در وبکم با CoolwareMax WebcamMax v7.1.9.6

 

WebcamMax نام نرم افزاری است که با استفاده از آن می توانید ویدئو , عکس یا افکت به وبکم (مجازی  یا حقیقی) خود اضافه کرده و آن را در مسنجرها یا صفحات چت در وبسایت ها نشان دهید . WebcamMax با تمام مسنجرها کار می کند و شما می توانید در MSN, Yahoo, Camfrog, YouTube, ICQ, AIM, Skype, Paltalk, ANYwebcam, Stickam و … تصاویر عجیب و زیبا را از طریق وبکم ساخته و به آن طرف بدهید . شما می توانید با استفاده از افکت هایی که در خود نرم افزار قرار داده شده تصویر خود و یا هر تصویری که مدنظرتان است را با آنها ترکیب کرده و ارسال کنید . از ویژگی های جالب WebcamMax این است که هم خود می توانید به صورت دستی تصاویر خود را به عنوان فرم در خود نرم افزار add کنید و هم اینکه هر چند مدت به چند مدت می توانید افکت های جدید را از خود نرم افزار به صورت آپدیت دریافت کنید . شما می توانید آخرین ورژن این نرم افزار را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کنید .

برای مشاهده به ادامه مطلب مراجعه نمایید



موضوعات مرتبط: نرم افزار چت و مسنجر

ادامه مطلب
[ چهار شنبه 28 اسفند 1392 ] [ 14:28 ] [ علی امیدی ]
[ ]

دانلود آخرین نسخه نرم افزار ارسال اس ام اس و تماس رایگان برای اندروید و ویندوز

دانلود نرم افزار mypeople Messenger اس ام اس و تماس رایگان برای اندروید و ویندوز

 

نرم افزار mypeople Messenger که به صورت یک مسنجر حرفه ای برای ارسال اس ام اس و تماس رایگان می باشد، با استفاده از این نرم افزار می توایند دوستان خود را در لیست نرم افزار افزوده و با آن ها در ارتباط داشته باشید، توجه داسته باشید طرفین باید از نرم افزار mypeople Messenger استفاده کنند، در نرم افزار mypeople Messenger میتوانید از ارسال تصاویر و سیمبل ها استفاده کنید، همچنین به علت بالا بودن سرعت نرم افزار میتوانید به راحتی تماس رایگان با دوستان و آشنایان برقرار کنید، نرم افزار mypeople Messenger برای بر قراری ارتباط نیاز به اینترنت دارد، امروز ما جدیدترین ورژن نرم افزار مسنجر حرفه ای را در اختیار شما کاربران محترم قرار داده ایم، این نرم افزار مناسب تمامی سیستم های اندروید ۲.۲ به بالا می باشد، امیدواریم از دانلود این نرم افزار لذت ببرید.

برای مشاهده به ادامه مطلب مراجعه نمایید

 



موضوعات مرتبط: نرم افزار چت و مسنجر

ادامه مطلب
[ چهار شنبه 28 اسفند 1392 ] [ 14:25 ] [ علی امیدی ]
[ ]

دانلود نرم افزار قدرتمند چت و مکالمه تصویری رایگان اسکایپ

دانلود آخرین نسخه نرم افزار Skype 2014 چت و مکالمه تصویری اسکایپ

 

آخرین نسخه نرم افزار Skype 2014 را میتوانید به صورت رایگان از سایت دانلود فارسی دریافت نمایید . نرم افزار چت و مکالمه تصویری اسکایپ یکی از قدرتمندترین نرم افزار چت با کیفیت بالایی می باشد که از ۴ بخش Call , Video , Messaging , Sharing تشکیل شده است . کاربران فقط با ثبت نام در اسکایپ میتوانند از امکانات حرفه ای چت و مکالمه صوتی و تصویری به صورت رایگان بهره مند شوند .

برای مشاهده به ادامه مطلب مراجعه نمایید.



موضوعات مرتبط: نرم افزار چت و مسنجر

ادامه مطلب
[ چهار شنبه 28 اسفند 1392 ] [ 14:22 ] [ علی امیدی ]
[ ]

دانلود آخرین نسخه نرم افزار تماس صوتی و تصویری رایگان برای اندروید و ویندوز

دانلود نرم افزار چت ooVoo 3.5.8.2

 

نرم افزار چت ooVoo یک تحول در عصر ارتباطات آنلاین است،بوسیله نرم افزار ooVoo می توانید با تمامی دوستانتان بصورت کاملا رایگان ارتباط صوتی و تصویری بصورت کاملا رایگان داشته باشید، شما بوسیله این نرم افزار می توانید بطور همزمان با ۶ نفر از دوستانتان در سراسر جهان ارتباط برقرار کنید، امروزه بیش از ۸۰ میلیون کاربر در سطح جهان از این نرم افزار استفاده می کنند، شما می توانید بوسیله این نرم افزار برای تمامی دوستانتان پیام تصویری با کیفیت بسیار بالا ارسال کنید، همچنین این نرم افزار دارای فیلترهای بسیار حرفه ای و زیبا در تماس تصویری شما ایجاد می کند، امروز ما یکی از جدیدترین ورژن های این نرم افزار را در اختیار شما کاربران محترم سایت قرار داده ایم، این نرم افزار مناسب تمامی سیستم های اندروید ۲.۲ به بالا و ویندوز می باشد، امیدواریم از دانلود این نرم افزار لذت ببرید.

 

برای مشاهده به ادامه مطلب مراجعه نمایید



موضوعات مرتبط: نرم افزار چت و مسنجر

ادامه مطلب
[ چهار شنبه 28 اسفند 1392 ] [ 14:20 ] [ علی امیدی ]
[ ]

دانلود نرم افزار ریدکال raidcall


RaidCall یکی دیگر از نرم افزارهایی است که به منظور برقرار کردن ارتباط از طریق اینترنت توسط افرادی که در مکان های مختلفی قرار دارند، طراحی و ساخته شده است. ویژگی های برجسته RaidCall باعث شده است تا این برنامه بیشتر به منظور چت گروهی، چت صوتی با کیفیت بالا و همچنین برقراری ارتباطات گروهی برای بازی خورها به کار می رود (مخصوصاً بازی هایی که به کار گروهی هماهنگی احتیاج دارند یا بازی های اینترنتی مثل تراوین خان). اما می توان از آن برای هر نوع فعالیت دیگری انند بحث های طولانی درسی و کاری نیز استفاده نمود. صدای واضح و با کیفیت و امکان ضبط صدا از ویژگی های برجسته این نرم افزار می باشد. این نرم افزار می تواند کیفیت صدای خوبی را بدون قطعی در اختیار شما قرار دهد و دیگر احتیاجی به اجاره ی سرور و یا ایجاد سرور و تنظیم آن توسط خودمان نیست.

براي مشاهده و دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرماييد

 



موضوعات مرتبط: نرم افزار چت و مسنجر

ادامه مطلب
[ پنج شنبه 9 آبان 1392 ] [ 23:31 ] [ علی امیدی ]
[ ]
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد